سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اس ام اس های عاشقانه و عشقولانه

اس ام اس جدید - اس ام اس عاشقانه - اس ام اس عارفانه - اس ام اس عشقولانه - اس ام اس عشق و عاشقی - اس ام اس دلشکسته - اس ام اس دلبری کردن - اس ام اس ادبی و محترمانه ی عاشقانه - اس ام اس جدید جدید - اس ام اس واسه عشقم - اس ام اس دوری - اس ام اس دوستی - اس ام اس رفتن - اس ام اس برگشتن - اس ام اس نامردی - اس ام اس خیانت - اس ام اس واسه کسی که پیام نمیده

اس ام اس های عاشقانه و عشقولانه

 

اس ام اس عاشقانه و عارفانه ی جدید bia2sms.org

 

شعر که میخوانم، چشمانت را نبند، تو که میدانی، حافظه ی خوبی ندارم!

 

در سایه دلشکستگی پیر شدم / غم خوردمو با غمت نمک گیر شدم / تا آمدم آشنای قلبت باشم / گفتی من از غریبه ها سیر شدم

 

دیگر نه دلم شوغ تماشا دارد / نه پنجره ای به سمت فردا دارد / تنهایی دیگری برو پیدا کن / این غار برای یک نفر جا دارد

 

هر جا دلت شکست، قبل رفتن خودت جاروش کن! تا هر ناکسی منت دستای زخمیشو رو سرت نذاره

 

آنگاه که خنده بر لبت میمیرد / چون جمعه ی پاییز دلم می گیرید / دیروز به چشمان تو گفتم برو / امروز دلم بهانه ات میگیرد

 

معنای شکست میشوی بعد از من / سروی که نشست میشوی بعد از من / من زنده به گور میشوم بعد از تو / تو مرده پرست میشوی بعد از من

 

چه زیباست نوشتن، وقتی میدانی او میخواند

چه زیباست سرودن، وقتی میدانی او میشنود

چه زیباست دیوانگی، به خاطر او، وقتی میدانی او میبیند



کلمات کلیدی : اس ام اس جدید - اس ام اس عاشقانه -
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وب های مرتبط با موضوع اس ام اس جدید
دنیای اس ام اس::. اس ام اس گوگل بیست::. اس ام اس خداحافظی و دوری::. اس ام اس رایگان::. فروشگاه دی وی دی
دنیای اس ام اس عاشقانه جدید::. اس ام اس جدید و به روز::. اس ام اس سرکاری جدید::. قشنگترین و جدیدترین اس ام اس ها::. اس ام اس عارفانه و عاشقانه